برگزاری کارگاه تخصصی  “سئو برای مدیران” در باشگاه مدیران ایران
برگزاری کارگاه تخصصی  “سئو برای مدیران” در باشگاه مدیران ایران

دانانیوز: در ادامه سلسله وبینارهای دانش روز مدیریت به شکل کاربردی برای مدیران این بار می خواهیم به مفهوم سئو برای مدیران بپردازیم . سئو یعنی موقعیت قرار گرفتن وب سایت شرکت شخصی یا شرکتی شما می تواند بر سرنوشت کسب و کار شما در فضای اینترنتی به شکلی بسیار حیاتی اثر گذارد باشد.

به گزارش دانانیوز به نقل از باشگاه مدیران ایران، طبق گزارشات بیش از ۷۰ درصد تجربه وب‌گردی کاربران برای پیدا کردن چیزی که به دنبال آن هستند، از موتورهای جستجو شروع می‌شود. این یعنی دیگر داشتن وب‌‌سایت به تنهایی مهم نیست و این موضوع به یک امر بدیهی در دنیای کسب‌وکار تبدیل شده است. در حال حاضر جنگ اصلی جایی است که همه تلاش می‌کنند در گوگل بالاتر از رقبا دیده شوند.

اینجاست که سئو یا همان بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو به کمک شما می‌آید تا بالاترین رتبه‌ها را به خودتان اختصاص دهید و بالاتر از رقبا دیده شوید. اما برای این کار باید استراتژی داشت و پیروزی در این نبرد خیلی هم کار ساده‌ای نیست.

در این وبینار کاربردی که روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت ۱۹ برگزار می شود، رضا شیرازی مدیر مجموعه وب۲۴ با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه سئو به شما می‌گوید سئو چیست و مدیران چطور می‌توانند به بهترین شکل از آن استفاده کنند.

موارد اصلی که در این وبینار به آن پرداخته خواهد شد :

سئو چیست؟
سئو چه کمکی به کسب و کار ما می‌کند؟
چگونه در سئو هدفگذاری کنیم؟
چگونه روند پیشرفت کار را رصد کنیم؟
گزارش ها و ابزارهای مناسب بررسی وضعیت سئو
بهتر است سئو را برونسپاری کنیم یا خودمان انجام دهیم؟

اگر برایتان مهم است که به عنوان یک مدیر بالاتر از رقبا دیده شوید و بتوانید در موتورهای جستجو همیشه جلوی چشم مخاطبانتان باشید، این وبینار جذاب و کاربردی را به هیچ‌عنوان از دست ندهید.

مدرس وبینار سئو برای مدیران : رضا شیرازی مفرد ، متخصص سئو و بهینه سازی سایت(https://www.rezashirazi.com)
بنیان‌گذار و مدیرعامل وب۲۴
دکترای مدیریت کسب‌وکار (DBA)
رییس انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی
متخصص و مدرس دیجیتال مارکتینگ
مدرس دوره‌های سئو در دانشگاه تهران
مدرس دوره‌های سئو در دانشگاه شهید بهشتی
مدرس دوره‌های سئو در سازمان مدیریت صنعتی
مدرس دوره‌های سئو در موسسه ماهان
مدرس دوره‌های جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ آکادمی گاتریم
و…

لینک دسترسی به وبینار بعد از ثبت نام تقدیم حضورتان می شود . برای شما د رهمان روز ایمیل و پیامک هم خواهد شد .

وبینار استراتژی های حضور موثر در فضای آنلاین ۱۴۰۲ قبلا توسط ایشون برگزارشده است و شما همین الان می توانید نسخه ضبط شده این وبینار ارزشمند را هم مشاهده بفرمایید.