ثبت‌نام مصاحبه‌های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
ثبت‌نام مصاحبه‌های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

دانانیوز: ثبت نام داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد و تا ۲۴ خرداد ادامه دارد.

به گزارش دانانیوز، با اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، آن دسته از داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمی آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعداد‌های درخشان به منظور شرکت در مصاحبه لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. این مهلت که پیش از این ۱۷ خرداد اعلام شده بود، تا چهارشنبه ۲۴ خرداد تمدید شد.

شایان ذکر است مصاحبه علمی داوطلبان دکتری تخصصی در سال جاری به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه حضوری نیمه تیر ماه، اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبانی که واجد شرایط در مرحله مصاحبه بدون آزمون دکتری تخصصی شده اند لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب رشته یا رشته‌های مورد نظر خود جهت ثبت‌نام و حضور در مصاحبه علمی اقدام کنند.

فرم مربوط به سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی داوطلبان از طریق سامانه قابل دریافت بوده و متقاضیان ثبت نام لازم است فرم مذکور را از سامانه دریافت و نسبت به تکمیل آن اقدام کنند. داوطلبان لازم است فرم مربوطه را به همراه سایر سوابق علمی پژوهشی خود در قالب یک فایل (با حداکثر حجم ۱۰ مگابایت) آماده و در زمان ثبت نام در سامانه در محل مربوطه بارگذاری کنند.

داوطلبان امکان بارگذاری تنها یک فایل pdf را خواهند داشت و در صورتی که داوطلب بیش از یک فایل را بارگذاری کند، آخرین فایل بارگذاری شده به عنوان سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی فرد در نظر گرفته خواهد شد؛ لذا داوطلبان تنها در صورت نیاز به اصلاح فایل بارگذاری شده، می‌توانند مجدداً تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه نسبت به بارگذاری فایل جدید مستندات تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی خود اقدام کنند.

امکان انتخاب رشته/ گرایش به منظور ثبت‌نام در مصاحبه علمی و پرداخت وجه مصاحبه تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که فایل سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی توسط متقاضی در سامانه بارگذاری شده باشد.

داوطلبان لازم است پس از پرداخت وجه مصاحبه و ثبت نام در رشته (رشته های) مورد نظر خود رسید ثبت نام را از منوی سمت راست از سامانه دریافت و تا زمان دریافت برگه ورود به جلسه مجازی مصاحبه نزد خود حفظ کنند.

پس از پرداخت وجه و ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه امکان لغو ثبت نام و عودت وجه تحت هیچ شرایطی وجود ندارد، اما داوطلبانی که در بیش از یک رشته دعوت به مصاحبه شده‌اند می‌توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه نسبت به پرداخت وجه و ثبت نام در رشته‌های مجاز خود اقدام کنند.باشگاه خبرنگاران جوان