حمید شکری خانقاه: باید به دنبال روابط عمومی سبز باشیم/ دام بزرگ روابط عمومی ها،ماندن در مرحله داده محوری است!
حمید شکری خانقاه: باید به دنبال روابط عمومی سبز باشیم/ دام بزرگ روابط عمومی ها،ماندن در مرحله داده محوری است!

دانانیوز: این رویداد علمی هم اکنون در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه هرات، پلاک ۱۱، در حال برگزاری است.

به گزارش دانانیوز (گروه همایش و رویداد) به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، «نشست علمی ـ تخصصی «روابط عمومی داده‌محور در ایران» از سلسله‌نشست‌های «به وقت رسانه»و به بهانه هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر حمید شکری خانقاه (مدرس دانشگاه و مدیر گروه تخصصی روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو-ایران) ودکتر رضا صفری شالی (دانشیار جامعه‌شناسی دانشگاه خوارزمی) هم اکنون در در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه هرات، پلاک ۱۱، در حال برگزاری است.
بنابر این گزارش دکتر حمید شکری خانقاه بعنوان سخنران اول این نشست با تاکید بر مدیریت نادانیها و ناشناخته ها در روابط عمومیها، کنشگریهای رایج روابط عمومیها را در کشور به آبی شویی، زردشویی و نارنجی شویی طبقه بندی کرده و گفت: روابط عمومیها باید با عبور از داده محوری به دانش محوری برسند و بدنبال کنشگریهای سبز که بدنبال عدالت، سلامت، اخلاق و معناگرایی است تبدیل شوند.
گفتنی است که دکتر رضا صفری شالی (دانشیار جامعه‌شناسی دانشگاه خوارزمی) بعنوان سخنران دوم هم اکنون در حال ارائه مطالب مورد نظر هستند.

دبیر علمی این نشست را خانم دکتر زهره جوادیه برعهده دارد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد علمی می‌توانند همین الان به‌صورت برخط نیز از طریق پیوند زیر این نشست بهره برداری کنند:

https://www.aparat.com/1401Rasaneh/live