مراسم افطار سفیر امارات متحده عربی در کانادا با حضور پروفسور اکبر مانوسی
مراسم افطار سفیر امارات متحده عربی در کانادا با حضور پروفسور اکبر مانوسی

دانانیوز: پروفسور مانوسی استاد اقتصاد و مدیریت دانشگاه اتاوا و کارلتون است و طرف قرارداد تفاهم نامه همکاری گروه دوستی کانادا و ایران با انجمن علمی بازاریابی ایران نیز می‌باشد.

به گزارش سرویس برون مرزی دانانیوز، چهارشنبه ۲۳ فروردین از طرف سفیر محترم امارات متحده عربی در کانادا آقای فهد سعید الرقبانی مراسم افطاری باحضور پرو فسور اکبر مانوسی، رئیس شورای هماهنگی مسلمانان کانادا «MCC NCR» برگزآر شد.

در این دیدار سفیر محترم کانادا در امارات متحده عربی اقای مسعود حسین و آقای نبیل الجعفر کنسول محترم امارات متحده عربی در کانادا نیز حضور داشت.
که سفیر کانادا در امارات متحده عربی، در شهر اتاوا از پدر هندی و مادر آلمانی به دنیا آمده، همسر ایشان مراکشی و هر دو‌ فررندشان در زمان ماموریتشان در اردن بدنیا آمده اند.
این خود نشانگر جامعه پیشرفته چند فرهنگی در کشور پهناور کانادا می باشد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، پرفسور اکبر مانوسی از شهر اتاوا، به عنوان رئیس شورای هماهنگی مسلمانان کانادا «MCC NCR» انتخاب شده است.

پروفسور مانوسی استاد اقتصاد و مدیریت دانشگاه اتاوا و کارلتون است و طرف قرارداد تفاهم نامه همکاری گروه دوستی کانادا و ایران با انجمن علمی بازاریابی ایران نیز می‌باشد.

شورای هماهنگی مسلمانان کانادا «MCC NCR» که یک سازمان غیرانتفاعی است در اکتبر سال ۲۰۰۶ تاسیس شده و بیش از ۴۰ سازمان اسلامی را شامل می‌شود. هدف این سازمان همکاری بین سازمان‌های عضو خود برای ارتقاء خدمات خود برای رفاه مسلمانان کانادا فعالیت می‌کند.

جمعیت مسلمانان در کانادا حدود یک میلیون و چهارصد هزار نفر است. طبق قانون اساسی در کانادا، پرزیدنت و معاونین و اعضای هیئت مدیره و تمامی سازمان‌ها و نهاد‌‌های اسلامی به‌صورت انتخابات آزاد تعیین می‌شوند.

در سال ۲۰۰۶ شورای هماهنگی مسلمانان در کانادا برای اولین بار تاسیس شد و اولین بار است که یک شیعه پرزیدنت این شورا شده است. قابل ذکر است پروفسور اکبر مانوسی در دو دوره قبل به عنوان معاون پرزیدنت انتخاب شده بود.

از چپ به راست: سفیر محترم کانادا در امارات متحده عربی آقای حسین مسعود، سفیر محترم امارات متحده عربی در کانادا آقای فهد سعید الرقبانی و آقای نبیل الجعفر کنسول محترم امارات متحده عربی در کانادا