وبینار زنده (لایو)مجازی؛ دنياي رقابتي امروز،”حال و آینده روابط‌عمومی‌ها” از دیدگاه دکتر مونا رحمانی
وبینار زنده (لایو)مجازی؛ دنياي رقابتي امروز،”حال و آینده روابط‌عمومی‌ها” از دیدگاه دکتر مونا رحمانی
دانانیوز: در تحولات بسیار سریع و پیچیده‌ امروزی نقش و جایگاه روابط‌عمومی ها در شرکتها و سازمانها از جمله موضوعات مهم و پرچالشی است که بیشتر از شاخه‌های دیگر تخصصی و حرفه ای می تواند بشدت آسیب رسان و یا رونق بخش در فعالیتهای سازمانها و نیز کسب‌وکارهای مختلف باشد.

به گزارش دانانیوز، به همین منظور دانانیوز (سرویس رسانه های نوین)، برآن شد تا در گفتگوی کوتاهی نظرات و دیدگاه خانم دکتر مونا رحمانی، پژوهشگر و مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی را جویا شود.
متن این گفتگوی کوتاه را در ادامه می خوانید:
خانم دکتر مونا رحمانی با تاکید براینکه تحولات فناوری محور، درهمۀ شاخه‌های تخصصی و حرفه ای، بسیارسریع و بنیادین است، اظهار داشت: وظیفه روابط‌عمومی، هنر و مهارت جلب‌ نگاه و جذب اعتماد متقابل سازمان ها و افراد در جامعه است که می تواند با عملکرد درست و هوشمندانه! نام و تلاش سازمانها و برندها را درذهن مخاطبان و افکارعمومی وبویژه جامعه هدف زنده و پایدار نگه دارد.
پژوهشگر و مدرس حوزه ارتباطات با اشاره به اینکه ابزارها و تکنیک‌هایی که در گذشته و حتی در فضاهای سنتی امروزه بکار گرفته می شود دیگر چندان جذاب، مفید و تأثیرگذار نیستند، گفت: حوزه ارتباطات و روابط عمومی در هر سازمان بخش زنده و پرهزینه ای است که سالیانه افراد بسیاری در این عرصه سرمایه‌گذاری می‌کنند تا نام خودشان، محصول ویا سازمان‌شان بیشتر و بهتر شنیده ویا دیده شود و در این میان حضور در رسانه‌ها به ويژه شبكه هاي اجتماعي بعنوان ابزاری نوین، فراگیر و پرمخاطب، این قدرت را به افراد و نام‌های تجاری و صاحبان برندها می‌دهد تا بصورت هدفمند و برنامه ریزی شده مخاطبان را بیابند وآنان را به سوی اهداف مورد نظر خود متمایل، راضی و نهایتا نسبت به سازمان ویا خدمات و محصولات خود، وفادار کنند.

خانم دکتر مونا رحمانی، در پایان با اشاره به برنامه زنده ( لایو) وبیناری خود در روز سه شنبه ٢٧ آبان ماه، گفت این برنامه زنده وبیناری در پلتفرم clickmeeting با همت و حمایت دانشگاه مجازی فرهیختگان به مدیریت مهندس اومید اخوان برگزار می شود و سعی داریم تا با ایجاد یک فضای گفت و شنود علمی و حرفه ای،این پرسش مهم نیز مورد نقد وبررسی قرار گرفته که (آیا در دنیای امروز، نقش و جایگاه روابط عمومی ها کمرنگ شده ویا به عبارتی از بین رفته اند؟ ). ما در اين وبينار بر آنيم تا ضمن بررسی تخصصی حوزه های ارتباطات و روابط عمومی بصورت آسيب شناسانه نقش و جایگاه اين حوزه را با توجه به فضای اپیدمی کوئید۱۹ در کشور و رکود کلیه کسب و کارها، مورد نقد وبررسی قرار داده و به ابعاد مختلف روابط عمومي و جايگاه آنها در آینده وهزاره فعلي بپردازيم، وبا تاکید و توجه به بروز مفاهیمی اعم از برند، برندينگ، ماركتينگ ، بازاريابي و ديگر زير شاخه هاي آنها در دنياي مدرن و صنعتي امروز،روابط عمومی ها چه نقشی برای حفظ حیات و ارتقا خود و سازمانهای موردنظر می توانند ایفا کنند.

https://ciba.clickmeeting.com/farhikhtegan


دانانیوز: گفتنی است، این ویژه برنامه علمی و فرهنگی با حضور خانم دکتر مونا رحمانی و با همت و تلاش دانشگاه مجازی فرهیختگان به مدیریت آقای مهندس اومید اخوان روز سه شنبه ٢٧ آبان ماه ۹۹ساعت ٢١:٢١برگزار می شود.

لینک ورود به وبینار:

https://ciba.clickmeeting.com/farhikhtegan
اجرای برنامه زنده وبیناری با عنوان (آیا در دنیای امروز، نقش و جایگاه روابط عمومی ها کمرنگ شده ویا عبارتی از بین رفته اند؟ ) در پلتفرم وبیناری clickmeeting بوده که از طریق وب یا نصب نرم‌افزار مربوطه با تکمیل نام، نام‌ خانوادگی و ایمیل می‌توانید به صفحه مربوطه پیوسته و ما را در این برنامه همراهی نمایید.
خانم دکتر مونا رحمانی، استراتژیست، مشاور و مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی و همچنین مشاور و‌تسهیلگر «مدیریت ارتباط با مشتری» و «توسعه»کسب و کار) هستند. ایمیل: rahmanimona2020@gmail.com