جلب مشارکت مردمی؛ راه‌اندازی سامانه ملی دیده‌بان بهزیستی
جلب مشارکت مردمی؛ راه‌اندازی سامانه ملی دیده‌بان بهزیستی
دانانیوز: مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: هدف از راه‌اندازی سامانه دیده‌بان بهزیستی جلب مشارکت مردمی در پاسخگویی است.

به گزارش دانانیوز به نقل از شبکه خبر، کاظم نظم‌ده با اشاره به راه‌اندازی سامانه ملی دیده‌بان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی یکی از سازمان‌های اجرایی است که دارای بیشترین سطح ارتباطات با مردم و جامعه است، بنابراین ارتباطات باید طوری طراحی شود که دو سویه و اثربخش باشد.

وی افزود: مردم و جامعه هدف بهزیستی می‌توانند درخواست‌ها، شکایات، پیشنهادات، گزارش‌ها و ایده‌های خود را با انواع خطوط تلفنی ثابت و همراه اعم از همراه اول، ایرانسل و رایتل به صورت رایگان با شماره ۱۴۸۲ ارتباط برقرار کنند و کد رهگیری دریافت کنند.

دانانیوز: نظم‌ده با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی سامانه دیده‌بان بهزیستی جلب مشارکت مردمی در پاسخگویی است، گفت: سامانه دیده‌بان بهزیستی، داشبورد مدیریتی بسیار قوی است که در اختیار مدیران و معاونان بهزیستی قرار داده می‌شود تا به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه در جریان اولویت نیاز‌ها و مشکلات جامعه هدف بهزیستی قرار گیرند.