پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • حسین افشاری، معلم ریاضی «معادله کتابخوانی» کاشمر را حل کرد!؟ 29 فروردین 1403

    حسین افشاری، معلم ریاضی «معادله کتابخوانی» کاشمر را حل کرد!؟

    دانانیوز: معلم ریاضی که ۱۰ سال پیش، مسئول کتابخانه مدرسه‌ای در کاشمر شده برای حل کمبود کتابخانه در مدارس، خیرین را پای کار آورده است تا به یاد درگذشتگان، کتابخانه و کتاب به مدارس اهدا کنند؛ اقدامی که امروز کمک زیادی به دانش‌آموزان در جهت رشد و سوادآموزی‌شان کرده است.

نشستهای تخصصی “زندگی با افکار و اندیشه های حافظ” و” آشنایی با رواندرمانی وجودی” با تدریس حسین جمالی‌پور برگزار می شود 23 فروردین 1403

نشستهای تخصصی “زندگی با افکار و اندیشه های حافظ” و” آشنایی با رواندرمانی وجودی” با تدریس حسین جمالی‌پور برگزار می شود

دانانیوز: در این دوره تلاش می شود در کنار تفسیر غزل ها، آثار روان‌شناختی و فلسفی اندیشه های حافظ در زندگی را شرح بدهیم تا خود و عالم انسانی را عمیق تر زندگی کنیم.

شاید”هلال شوال”  بتواند مسلمانان را در سفره افطار متحد کند! 23 فروردین 1403

شاید”هلال شوال” بتواند مسلمانان را در سفره افطار متحد کند!

دانانیوز: برخی معتقد بودند که بر اساس محاسبات نجومی و رصدخانه های شناسایی، هلال شوال ممکن است مسلمانان را در سفره افطار متحد کند.

دوره کارگاهی” تحلیل رفتار متقابل” با تدریس خانم الهه شعبانی برگزار می شود 21 فروردین 1403

دوره کارگاهی” تحلیل رفتار متقابل” با تدریس خانم الهه شعبانی برگزار می شود

دانانیوز: دوره تحلیل رفتار متقابل با حضور و تدریس خانم الهه شعبانی، روانشناس بالینی – روان درمانگر و مدرس کشوری دوره های تحلیل رفتار متقابل با شماره نظام ۱۳۵۹۰۷۵ برگزار می شود.

توسعه زیست‌بوم نوآوری شرکتی در ۲۰ شرکت بزرگ/تدوین «اطلس مشاغل دانشی» 20 فروردین 1403

توسعه زیست‌بوم نوآوری شرکتی در ۲۰ شرکت بزرگ/تدوین «اطلس مشاغل دانشی»

دانانیوز: دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور از توسعه زیست‌بوم نوآوری شرکتی در ۲۰ شرکت بزرگ و تدوین «اطلس مشاغل دانشی» خبر داد.

فعالیت ناحیه نوآوری مدرس با ۵ بیمارستان و ۱۷۰ شرکت دانش‌بنیان 20 فروردین 1403

فعالیت ناحیه نوآوری مدرس با ۵ بیمارستان و ۱۷۰ شرکت دانش‌بنیان

دانانیوز: رییس دانشگاه تربیت مدرس با تشریح گستردگی فعالیت «ناحیه نوآوری مدرس»، اظهار داشت: در این ناحیه با وسعتی بالغ بر ۴۵۰ هکتار، پنج بیمارستان در حوزه سلامت و ۱۷۰ شرکت دانش‌بنیان مستقر است. همچنین بیش از سه هزار نفر از جمله ۱۰۰ عضو هیات علمی در آن مشغول فعالیت هستند.

رئیس قوه قضاییه:  به قوه قضاییه نقد وارد است و در این زمینه تعارف نداریم!/ امروز وضعیت امنیت روانی جامعه خوب نیست و این امنیت را چه کسی به هم می‌زند؟ 20 فروردین 1403

رئیس قوه قضاییه: به قوه قضاییه نقد وارد است و در این زمینه تعارف نداریم!/ امروز وضعیت امنیت روانی جامعه خوب نیست و این امنیت را چه کسی به هم می‌زند؟

دانانیوز: قطعاً به قوه قضاییه نقد وارد است و در این زمینه تعارف نداریم همچنین ادعا نداریم که در تراز نظام در همه بخش‌ها ارتقا پیدا کرده‌ایم؛ بنابراین خود را محتاج نقد و رفع نواقص می‌دانیم.

آیا تکلیف طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک روشن می‌شود؟! 20 فروردین 1403

آیا تکلیف طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک روشن می‌شود؟!

دانانیوز: طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با گذشت نزدیک به ۲ سال از بررسی آن در مجلس یازدهم هنوز بلاتکلیف است.

توصیه‌هایی که در دیدار ماه رمضان دانشجویان با رهبری مطرح شد 20 فروردین 1403

توصیه‌هایی که در دیدار ماه رمضان دانشجویان با رهبری مطرح شد

دانانیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دوشنبه در دیدار حدود ۳ هزار نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها توصیه‌ها و سفارش‌هایی را درباره آینده نظام و کشور به آنان داشتند.

هشتمین شماره “ماهنامه پارسی بان” با مدیریت مسعود حسینی و تلاشهای احمد سعید حقیقی و نوریه نورزاده منتشر شد 01 فروردین 1403
با طرح پشت جلدو شعر

هشتمین شماره “ماهنامه پارسی بان” با مدیریت مسعود حسینی و تلاشهای احمد سعید حقیقی و نوریه نورزاده منتشر شد

دانانیوز: پارسی‌بان علاوه بر ماه‌نامه‌ی پارسی‌بان در مدت فعالیت خود توانسته برنامه‌های گاه‌شمار روزانه، معرفی آثار عبدالرحمان جامی، آشنایی با تاریخ فلسفه، زبان نیاکان، کارگاه آموزش داستان‌نویسی، نگاهی به سیر داستان‌نویسی در افغانستان، یادِ یار مهربان و پیام‌ و مطالب مناسبتی نیز نشر می‌کند.