رییس بنیاد مستضعفان: موضع حاکمیتی بنیاد مستضعفان نباید موجب تضییع حق مردم شود!
رییس بنیاد مستضعفان: موضع حاکمیتی بنیاد مستضعفان نباید موجب تضییع حق مردم شود!

دانانیوز: رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت رعایت حال مردم در دعاوی با این بنیاد، گفت: موضع حاکمیتی ما نباید موجب تضییع حقی از مردم شود.

به گزارش دانانیوز به نقل ازایرنا، «حسین دهقان» در پایان برگزاری دوره نهایی دومین دوره مسابقات شبیه سازی دادگاه معاونت حقوقی بنیاد مستضعفان این دوره از مسابقات با اشاره به اهمیت دفاع از حقوق مستضعفان، گفت: باید از حقوق مستضعفان دفاع کرد و جوهر تهاجمی بودن برای دفاع از حقوق آنها را داشته باشیم.

وی بیان‌داشت: بنیاد مستضعفان در هر جایی که احساس کند درصدی از حق با طرف مقابل است، به‌طور قطع با وی مصالحه خواهد کرد.

دهقان با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان به هیچ عنوان چنین سیاستی ندارد که دارایی را از مردم بگیرد و به اموال خود اضافه کند، تصریح‌کرد: در هر دعوی نیم نگاهی به طرف مقابل داشته باشیم و بدانید چون ما در موضع حاکمیتی هستیم باید مراعات مردم را کنیم و به هیچ عنوان موضع حاکمیتی ما نباید موجب شود تا حقی از مردم ضایع شود.

«محمدصادق اسلامی» مدیرکل حقوقی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: هدف از برگزاری مسابقات شبیه سازی دادگاه، ارتقا و تقویت سطح علمی و تجربی گروه‌های حقوقی بنیاد مستضعفان و لزوم شناسایی استعدادها، محک توانمندی‌ها، سنجش استدلالات و فن دفاع آنان است.
در دوره نهایی دومین دوره مسابقات شبیه سازی دادگاه معاونت حقوقی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، چهار تیم شرکت «زمزم» تهران، «اموال و املاک» اصفهان، «قطران زغال سنگ» و هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی «پارسیان» انتخاب و پس از شور نهایی نفرات برگزیده این مسابقات معرفی و با اهدای لوح و تندیس تجلیل شدند.