منا مسعودی آشتیانی: سومین رویداد مهرآب در “هفته صرفه جویی مصرف آب” خردادماه سال آینده برگزار می شود
منا مسعودی آشتیانی: سومین رویداد مهرآب در “هفته صرفه جویی مصرف آب” خردادماه سال آینده برگزار می شود

دانانیوز: انجمن روابط عمومی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی خویش از سال ۱۴۰۰ اقدام به تشکیل کمیته آب و محیط زیست نموده است. این کمیته از زمان تشکیل تاکنون با همراهی مجله تخصصی مهرآب فعالیت های گسترده‌ای را در زمینه ارتقاء آگاهی‌های عمومی درباره آب و محیط زیست انجام داده است.

به گزارش گروه همایش و رویداد دانانیوز، دکتر منا مسعودی آشتیانی مسئول کمیته آب و محیط زیست انجمن روابط عمومی ایران ضمن اعلام این خبر گفت: برای هفته صرفه جویی در مصرف آب سال آینده ، هفت رویداد برنامه ریزی کرده ایم که با توجه به نامگذاری روز جهانی آب از سوی سازمان ملل متحد به عنوان ” آب و صلح ” اولین روز این هفته تحت عنوان آب برای صلح روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود : شش رویداد دیگر با عناوین دست به دست هم برای آب، برای آب بخوانیم، آمایش آب محور، شهروندی آب مدار، هوش مصنوعی در آب و از گذشته تا امروز آب پیش بینی شده است .

دکتر مسعودی آشتیانی در خصوص  دستاورد های مجموعه رویداد های مهرآب در دو سال گذشته توضیح داد : انجمن روابط عمومی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی خویش از سال ۱۴۰۰ اقدام به تشکیل کمیته آب و محیط زیست نموده است. این کمیته از زمان تشکیل تاکنون با همراهی مجله تخصصی مهرآب فعالیت های گسترده‌ای را در زمینه ارتقاء آگاهی‌های عمومی درباره آب و محیط زیست انجام داده است که برگزار ی مجموعه رویدادهای هفته آب موسوم به مهر به آب از جمله این اقدامات است.در طی هفته آب دو سال گذشته۲۴ رویداد تحت عناوینی همچون آب و گردشگری، آب زیرزمینی ،آب و کودکان و نوجوانان، دانش بومی آب، آب و سازمان‌های مردم نهاد، آب و ادیان، آب فناوری و …برگزار شده است.این رویدادها با همکاری و مشارکت گسترده ۵۵ نهاد ملی، ۴ نهاد بین‌المللی ،۱۵ نهاد دولتی، ۹ دانشگاه و مرکز علمی، ۸ سازمان غیر دولتی، ۸ سازمان مردم نهاد در اقصی نقاط، کشور شامل استان‌های خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، خوزستان، یزد و… برای مخاطبان مختلف در رده‌های سنی کودکان و نوجوانان تا بزرگسال، کشاورزان ،متخصصان محققان و مدیران با دستاوردهای بسیار درخشان شکل گرفته است.