نشست علمی ” جایگاه بازی در تربیت نسل Z ” در خانه خلاق و نوآور دانادل برگزار شد
نشست علمی ” جایگاه بازی در تربیت نسل Z ” در خانه خلاق و نوآور دانادل برگزار شد

دانانیوز: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های خانه خلاق و نوآور دانادل بررسی موضوعات تخصصی حوزه بازی و نگاه‌های علمی و دانشگاهی به این موضوعات است.

به گزارش گروه همایش و رویداد دانانیوز به نقل از واحد اطلاع رسانی خانه خلاق و نوآور دانادل، روز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ نشستی با عنوان “جایگاه بازی در تربیت نسل Z “برگزار شد.

در این نشست که به همت کارگروه تربیت و بازی اندیشکده فرهنگ و تربیت دانشکده معارف اسلامی و ارتباطات دانشگاه امام صادق(علیه السلام) و در محل این دانشگاه برگزار شد، حامد تأملی مدیر خانه خلاق و نوآور دانادل همراه با مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم به عنوان مهمانان این برنامه به بیان نقطه نظرات خود در مورد موضوع پرداختند.

در ابتدای جلسه مقدماتی از طرف هر کدام از مهمانان در خصوص مسائل بنیادین حوزه بازی و تربیت مطرح شد. سپس مسیر بحث به سمت موضوعات دقیق‌تر در حوزه تربیت نسل جدید و اثرگذاری بازی در این مورد پیش رفت. همچنین در بخش بعدی مهمانان برنامه به بیان راه‌حل‌هایی جهت تغییر وضع موجود و حرکت به سمت اهداف مطلوب پرداختند.

در بخش پایانی نیز حاضرین سؤالات خود را در مورد موضوع بحث بیان کردند و مهمانان به پاسخگویی پرداختند.

دبیر این نشست نیز حسین عباسی، مدیر اجرایی خانه خلاق و نوآور دانادل بود.

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های خانه خلاق و نوآور دانادل بررسی موضوعات تخصصی حوزه بازی و نگاه‌های علمی و دانشگاهی به این موضوعات است.