مراسم تجلیل از خدمات سی ساله فرهنگی و آموزشی” دکتر عشقعلی مهره چی “برگزارشد
مراسم تجلیل از خدمات سی ساله فرهنگی و آموزشی” دکتر عشقعلی مهره چی “برگزارشد

دانانیوز: در این مراسم تعدادی از والدین دانش آموزان که قبلا برای صحبت کردن نوبت گرفته بودند براساس اعلام مجری برنامه پشت تریبون قرار گرفته و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ماندگار اقای دکتر مهره چی به بیان خاطراتی از منش اخلاقی و روشهای مدیریتی ایشان پرداختند.

به گزارش گروه رویداد و همایش دانانیوز، عصر دوشنبه ۲۴مهرماه، مراسم تجلیل و تقدیر از خدمات ارزشمند و ماندگار اقای دکتر عشقعلی مهره چی مدیریت قبلی دبیرستان شهید باقری واقع در شهرک شهید باقری تهران برگزار شد.
این مراسم که با استقبال زیاد دانش آموزان و اولیای آنان و همچنین برخی مسئولین آموزش و پرورش منطقه پنج تهران و تعدادی از مدیران شهرداری منطقه ۲۲ و نواحی تابعه روبرو شد، اضافه بر ظرفیت سالن همایش سرای محله شهید باقری، تعداد زیادی از حاضرین و پدر و مادرهای دانش آموزان که برای تقدیر و تکریم این معلم دلسوز و مدیر با اخلاق با شور و علاقه آمده بودند بصورت ایستاده در مراسم حضور یافته و با کمبود جا مواجه بودند.
در این مراسم تعدادی از والدین دانش آموزان که قبلا برای صحبت کردن نوبت گرفته بودند براساس اعلام مجری برنامه پشت تریبون قرار گرفته و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ماندگار اقای دکتر مهره چی به بیان خاطراتی از منش اخلاقی و روشهای مدیریتی ایشان پرداختند.