صفر تا صد تندخوانی با لیلا بهرامی؛ دوره تندخوانی جامع دیدیاد برگزار می شود
صفر تا صد تندخوانی با لیلا بهرامی؛ دوره تندخوانی جامع دیدیاد برگزار می شود

دانانیوز: تندخوانی در زمانه‌ای که همه‌چیز دم از سرعت می‌زند، نه یک فعالیت تفننی که یک ضرورت مسلم برای افراد علاقه‌مند به مطالعه، دانشجویان، دانش‌آموزان و افرادی است که با آزمون‌های مهم و سرنوشت‌ساز زندگی‌شان روبه‌رو هستند.

به گزارش گروه همایش و رویداد دانانیوز به نقل از سایت دیدیاد، افرادی که به خودشان، سرنوشت و موفقیتشان اهمیت می‌دهند. حتماً با مشکل کمبود زمان روبه‌رو هستند، شما هم حتماً می‌خواهید بر موانع غلبه کنید و در دسته افراد موفق، ثروت آفرین و شاد قرار بگیرید و اگر موفق هستید، موفق‌تر و شاداب‌تر شوید.
دیدیاد با دوره‌های متنوعی که برحسب نیاز مخاطبش تعریف کرده است، شما را حمایت کند و به نیازهایتان پاسخ دهد، نیازهایی که با پاسخ به آن‌ها، به سرعت خواندنی چند برابر سرعت افراد عادی دست پیدا می‌کنید و احساس رضایت را با قلبتان درک خواهید کرد.
یکی از گزینه‌های موفق و پر متقاضی دیدیاد، دوره جامع تندخوانی دیدیاد است. دوره‌ای که با گذراندن آن دیگر نیازی به هیچ دوره دیگری نخواهید داشت، دوره‌ای که شما را درزمینهٔ تندخوانی، بالا بردن تمرکز و تقویت حافظه شما را از سایر دوره‌های مشابه بی‌نیاز می‌کند.
انتخاب این دوره به‌منزله گذراندن، دوره‌ای تمام و کمال است، دوره‌ای که هر آنچه را برای تندخوان شدن به آن نیاز دارید، برآورده می‌کند و سرعت مطالعه شما را از حالت ابتدایی به سه الی چهار برابر سرعت اولیه شما می‌رساند.
متأسفانه سرعت خواندن در ایران نسبت به سایر کشورها بسیار پایین‌تر است، بااین‌حال شما با گذراندن دوره تندخوانی جامع دیدیاد این تضمین را خواهید داشت که به یک تندخوان در سطح حرفه‌ای و بین‌المللی تبدیل خواهید شد.
چرا مهارت تندخوانی برای همه ضروری است
یک تندخوان که مانند بسیاری از افراد موفق، وقتش را به بهترین وجه ممکن صرف خواندن، آموزش و موفقیت در آزمون‌های مهم زندگی‌اش مانند آیلتس یا کنکور در سطوح مختلف می‌کند.
مرکز آموزش‌های پیشرفته و کاربردی توسعه فردی دیدیاد، هر آنچه برای جلب اطمینان شما لازم باشد، فراهم آورده است و ازجمله آن‌ها تضمین صددرصدی دوره‌های برای دانش‌پذیران است. شما برای ورود به این دوره به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارید، آنچه به آن نیاز دارید، عشق و علاقه به پیشرفت و موفقیت است.
پس از ورود به دوره، سرعت مطالعه شما در این دوره هشت هفته‌ای با آزمونی در سیستم ثبت خواهد شد و پس از گذراندن دوره، سرعت نهایی شما نیز ثبت می‌شود، اگر بنا به هر دلیل شما موفق به رسیدن به سرعت سه الی چهار برابری خودتان نشده باشید، مرکز آموزش‌های پیشرفته و کاربردی دیدیاد، هزینه ثبت نام شما را بدون کم کردن یک ریال به شما بر خواهد گرداند.
نکته مهم دیگری که نباید از آن غافل شوید این است که شما با گذراندن این دوره علاوه بر این‌که به یک تندخوان حرفه‌ای و بین‌المللی تبدیل می‌شوید، آموزش‌های ویژه و مهمی را متناسب با خودتان درزمینهٔ تقویت حافظه و افزایش تمرکز و نکاتی مانند روش‌های صحیح مطالعه و ایجاد مایندمپ دریافت خواهید کرد که درمجموع از شما فردی متمرکزتر می‌سازد؛ و تمرین‌های منظم و پشتیبانی‌های هفتگی آن به شما کمک می‌کند تا به بهترین وجهی زمانتان را مدیریت کنید و بهترین نتایج را از تلاشتان بگیرید.

اگر مایل به داشتن مشاوره و گرفتن اطلاعات بیشتر درباره دوره جامع تندخوانی دیدیاد هستید، می‌توانید حرف M را به شماره زیر پیامک کنید، تا کارشناسان دیدیاد در اولین فرصت با شما تماس بگیرند:
تلفن تماس: ۰۹۱۰۴۷۷۴۷۹۷

زمان را از دست ندهید زیرا یگانه و باارزش‌ترین چیزی که همه ما داریم، زمان است.

http://didyad.com/product/dore-jame-tond-khani