نشست تخصصی” اقتصاد زبان” در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود
نشست تخصصی” اقتصاد زبان” در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود

دانانیوز: مرکز نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری خانه خلاق و نوآوری علوم انسانی و فرهنگ، سلسله نشست‏های اقتصاد دانش ‏بنیان علوم انسانی را به مناسبت برگزار می کند.

به گزارش گروه همایش دانانیوز به نقل از مرکز نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، این مرکز با هدف کاربردی سازی دانش، سلسله نشست‏های اقتصاد دانش ‏بنیان علوم انسانی را برگزار می کند. نشست دوم از این سلسله نشست ها، در تاریخ ۱۶/۱۰/۱۴۰۲ ساعت ۱۰تا ۱۲ با عنوان « اقتصادِ زبان» در سالن ادب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، برگزار می شود. مهدی صالحی (سرویراستار و کنشگر زبان فارسی) سخنران و دکتر محمد نجاری (متخصص مطالعات بین رشته ای علوم انسانی و هنر، معاون نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) دبیر نشست هستند. علاقمندان برای حضور مجازی هم می توانند از طریق لینک زیر:

https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-jlb-yux-64k

به صورت برخط در نشست حضور یابند.

شایان ذکر است مرکز نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانی براساس برنامه راهبردی خود، سلسله نشست های «نوآوری و فناوری در علوم انسانی و هنر» و «اقتصاد دانش بنیان علوم انسانی» را با هدف مفهوم سازی و گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیان و نقش حکمران و پیشران علوم انسانی، طراحی کرده است که طی دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت اجرا می شود.

.