مصطفی کواکبیان:مرحوم دکتر غفوری فرد که در خانه احزاب سالها در خدمت ایشان بودیم، واقعا معلم بزرگی برای ما هستند
مصطفی کواکبیان:مرحوم دکتر غفوری فرد که در خانه احزاب سالها در خدمت ایشان بودیم، واقعا معلم بزرگی برای ما هستند

دانانیوز: خداوند میفرماید خدا برتری بخشیده کسانی را که جهاد میکنند، مرحوم غفوری فرد سوابق مبارزاتی از قبل انقلاب داشتند تا لحظات آخر که در حال مبارزه برای خدمت به مردم بودند.

به گزارش دانانیوز(سرویس احزاب و انجمنها)، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در مراسم چهلم مرحوم دکتر حسن غفوری فرد که در هتل انقلاب تهران با حضور گروه بسیاری از مسیولان و مدیران گروهها و احزاب مختلف کشور برگزار شد با ذکر سه فضیلت برتر دکر شده در قران کریم اظهار داشت:
سه فضیلت در قرآن کریم بعنوان فضیلت های برتر شناخته شده
۱: مجاهدت : خداوند میفرماید خدا برتری بخشیده کسانی را که جهاد میکنند، مرحوم غفوری فرد سوابق مبارزاتی از قبل انقلاب داشتند تا لحظات آخر که در حال مبارزه برای خدمت به مردم بودند.
۲: علم : آیا کسانی که می دانند با کسانی که نمی دانند برابرند؟ همه شما عزیزان آگاهید به سوابق علمی دانشگاهی ایشان در شورای عالی انقلاب فرهنگی، ریاست دانشگاه بین المللی قزوین و چه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ..
۳: تقوا : انّ اکرمکم عند الله اتقاکم، برترین شما نزد خدا با تقواترین شماست، بنده با شناخت ۳۰ ساله ای که از ایشان دارم از ایشان جز تقوا ندیدم، در هیچ جلسه ای ندیدم تهمتی بزند یا غیبتی کند، سالها از زمان تاسیس خانه احزاب در خدمت ایشان بودیم و واقعا معلم بزرگیست برای ما.
همچنین چهره ورزشی ایشان هم مهم است و میبینیم که حالا هم قرمزها و هم آبی ها تشریف دارند و از طیف های مختلف سیاسی.

مشاهده ویدیو در اینستاگرام از لینک زیر:

https://www.instagram.com/reel/CrVHuvALREA/?igshid=YmMyMTA2M2Y=