مفتی اعظم عمان: صادقانه حاکمان و ملت‌ها می‌خواهم وظیفه خود را در قبال مساله فلسطین بشناسند!
مفتی اعظم عمان: صادقانه حاکمان و ملت‌ها می‌خواهم وظیفه خود را در قبال مساله فلسطین بشناسند!

دانانیوز: امت از ترس دشمن، شروع به پناه بردن به آن کرده، از خداوند می‌خواهم به بندگان مستضعف خود در غزه کمک کند و اقتدار خود را نشان داده و آنها را بر دشمنانش پیروز کرده و پیروزی را برای آنها رقم بزند.

به گزارش دانانیوز به نقل از ایسنا، براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسان فلسطین، شیخ احمد الخلیلی، مفتی اعظم عمان در نشست اتحادیه جهانی علمای مسلمان اظهار کرد: با توجه به حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، علمای مسلمان باید به وظایف خود در مورد مساله فلسطین عمل کنند.

الخلیلی در این نشست خطاب به تمامی امت‌های اسلامی گفت: هیچ کسی از شما نمی‌تواند تسلیم شود، امت زمانی که تسلیم شد و از آنچه اسلام به آن دعوت کرده بود یعنی همکاری در برابر دشمن فاصله گرفت، از ناحیه عزیزترین دارایی‌اش ضربه خورد.

مفتی اعظم عمان افزود: صادقانه از شما حاکمان و ملت‌ها می‌خواهم وظیفه خود را در قبال مساله فلسطین بشناسید و امت باید با یکدیگر مهربان‌تر بوده و با دشمنان خود که به دنبال خواری‌اش است، شدیدتر برخورد کند.

او در ادامه گفت: امت از ترس دشمن، شروع به پناه بردن به آن کرده، از خداوند می‌خواهم به بندگان مستضعف خود در غزه کمک کند و اقتدار خود را نشان داده و آنها را بر دشمنانش پیروز کرده و پیروزی را برای آنها رقم بزند.