کارگاه آموزشی “تاثیرگذاری کلام” با تدریس صنم‌ السادات فرنودی ۸و۱۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار می شود
کارگاه آموزشی “تاثیرگذاری کلام” با تدریس صنم‌ السادات فرنودی ۸و۱۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار می شود

دانانیوز: نه تنها ارتباط با مشتریان بالقوه در یک کسب و کار به این امر و توانمندی وابسته است بلکه اداره کارمندان و متقاعدسازی آن ها برای عملکرد بهینه تر در راستای اهداف، ناشی از توان مدیران در کلام و بیان آن ها خواهد بود.

به گزارش گروه اموزش و مهارت دانانیوز، در دنیای پیچیده امروز داشتن مهارت های نرم به شاه کلید پیش برد فعالیت­ها تبدیل شده است. فارغ از اینکه مدیر یک شرکت باشیم یا کارمند با هر موقعیت اجتماعی در کار و زندگی، در صورت داشتن نفوذ کلام و توانایی متقاعد کردن دیگران می‌توانیم تغییرات بزرگی را ایجاد نمائیم. واضح است افرادی که در جامعه محیط کار و زندگی سخنوری و فن بیان خوبی دارند، پیشرفت بیشتری را خواهند داشت. تسلط داشتن نسبت به موضوعی که درباره آن صحبت می‌کنید و همچنین نوع کلام و بیان شما از مهمترین ویژگی‌های برقراری ارتباط می‌باشد طبق گفته افلاطون، فن بیان هنر حکومت کردن بر ذهن انسان است. این نقل قول معروف افلاطون میزان قدرت کلام را نشان می دهد.  هنر صحبت کردن یا نوشتن موثر و متقاعد کننده، با استفاده از تکنیک‌های گفتاری و رفتاری امروزه در حد توان فنی پیش برد کارها  اهمیت دارد. داشتن مهارت ارتباطی و داشتن کلامی تاثیرگذار از جمله مواردی بوده که می‌تواند در داشتن یک کسب و کار موفق موثر باشد. قطعا فردی که مهارت‌ها و تکنیک‌های داشتن کلامی تاثیرگذار را دارا می باشد می تواند در فروش موفق تر بوده و  در مذاکرات و سخنرانی‌ها موثرتر پیش برود. نه تنها ارتباط با مشتریان بالقوه در یک کسب و کار به این امر و توانمندی وابسته است بلکه اداره کارمندان و متقاعدسازی آن ها برای عملکرد بهینه تر در راستای اهداف، ناشی از توان مدیران در کلام و بیان آن ها خواهد بود . این مهارت علاوه بر حائز اهمیت بودن برای مدیران کسب و کارها، برای کارمندان یک شرکت نیز جهت ارتقاء مسیر شغلی خود نیازمند تقویت این توانمندی در خود می­باشند تقریبا هر کسی در زندگی‌اش در شرایطی قرار می‌گیرد که باید برای جمعی صحبت کند، بخواهد از عقایدش دفاع کند یا لازم باشد کسی را متقاعد کند. پس بهتر است خودمان را برای آن روز آماده کنیم.
آن چه خواهیم گفت؟
هر فردی قبل از اینکه بتواند روی دیگران تاثیر بگذارد نیاز دارد خودش، توانمندی ها و عادت هاش را به خوبی بشناسه تا بر مبنای اون به فرد تاثیرگذاری تبدیل شود  پس ما در ابتدا به خودشناسی خواهیم پرداخت و بعد از اون سعی خواهیم کرد هوش کلامی را تقویت کنیم تا ابزار کافی برای هر فرد جهت صحبت کردن های با نفوذ فراهم بشه در گام بعدی ساختار یک سخنرانی خوب را بررسی می نمائیم که از کجا شروع کنیم و چطور کلاممون را ختم کنیم که بیشترین تاثیرگذاری را به همراه بیاره و در نهایت در خصوص لحن و ریتم کلاممون حتما صحبت خواهیم نمود.
پلان ۱٫ خودشنانسی
پلان۲٫تقویت هوش کلامی
پلان ۳٫ ساختاربندی کلام
پلان ۴٫ لحن و ریتم
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
·       مدیران کسب و کارها که به دنبال ارتقاء توان متقاعد سازی خود می باشند
·       افرادی که علاقه مند به تقویت مهارت های ارتباطی خود هستند
????صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛

  ✨کارگاه آموزشی تاثیرگذاری کلام! راهکاری نرم برای پیشبرد اهداف

مدرس :دکتر صنم‌ السادات فرنودی، مدیرعامل شرکت رهپویان دانش و فناوری فرا
حمایت ۹۰ درصدی ویژه شرکت های دانش‌بنیان
ه حمایت ۸۵ درصدی ویژه شرکت های غیر دانش‌بنیان، فناور ، خلاق و….
⏰ زمان ۸ و ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ تا ۱۲

جهت ثبت نام شرکت‌های دانش‌بنیان در  سامانه غزال
http://ghazal.inif.ir

جهت ثبت نام شرکت‌های فناور و غیر دانش‌بنیان مراجعه به سایت:
http://Evand.com/events/acceleration7

جهت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:
۰۸۳۳۱۰۳۱ داخلی ۴۱۷