کتاب «پیوست رسانه‌ای» نوشته حمید ضیایی‌پرور به بازار آمد
کتاب «پیوست رسانه‌ای» نوشته حمید ضیایی‌پرور به بازار آمد

دانانیوز: هدف از تدوین و اجرای پیوست‌رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی در‌باره اقدامات و طرح‌ها و ارتباط تعاملی و اقناع افکار عمومی است. موضوعی که مورد نیاز تمام وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی است.

به گزارش گروه کتابنوش دانانیوز به نقل از ماهنامه مدیریت ارتباطات، کتاب «پیوست رسانه‌ای» نوشته دکتر حمید ضیایی‌پرور توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

این کتاب می‌تواند راهنمایی مناسب برای کارشناسان بخش‌های مختلف رسانه‌ای، روابط‌عمومی، مشاوران رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی باشد.

فعالیت‌های رسانه‌ای، استایل بوک رسانه‌ای و سیاست رسانه‌ای، اجرا و ارزیابی سند پیوست رسانه‌ای و مصادیق پیوست رسانه‌ای ۵ فصل این کتاب را شامل می‌شود.

پیوست‌رسانه‌ای، سندی است که به منظور پوشش‌خبری، اطلاع‌رسانی و اقناع افکار‌عمومی درباره اقدامات و طرح‌های مهم یک سازمان یا شرکت و موسسه از سوی واحد روابط‌عمومی، طراحی، تدوین و تنظیم، اجرا و ارزیابی می‌شود.

این سند شامل برنامه با طرح فعالیت‌ها، تولید محتوا، ارایه و انتشار اطلاعات، بودجه، زمان‌بندی و اولویت‌بندی هر فعالیت رسانه‌ای است.

این اولین بار است که در ایران کتابی با محوریت پیوست رسانه‌ای منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند در ساعت‌های اداری با شماره ۸۸۳۵۶۴۳۶-۰۲۱ تماس بگیرند یا از طریق سایت دیجی‌کالا آن را تهیه کنند. همچنین امکان دانلود این کتاب از پلتفرم‌های کتابخوان طاقچه و کتابراه فراهم است.

سفارش از دیجی‌کالا: https://b2n.ir/p28185

سفارش از طاقچه: https://b2n.ir/k87048