دانانیوز: رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه تهران با اعلام این خبر از استادان، دانشجویان و کلیه فعالان و علاقمندان صنعت گردشگری و حوزه های وابسته در ایران رسما دعوت کرد تا از طریق ارتباط با سایت دانشکده، ایده های تازه، نظرات و پیشنهادات تخصصی و کاربردی خود را در انجام هر چه گسترده و موثرتر این رویداد تخصصی و حرفه ای ارائه نمایند.

به گزارش دانانیوز به نقل از دانشکده گردشگری دانشگاه تهران، دکتر داوود حومنیان با اشاره به روز گردشگری گفت: دانشکده گردشگری در نظر دارد تا در روز چهارشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۲ همزمان با روز گردشگری مراسم ویژه ای را با حضور و مشارکت جامعه دانشگاهیان، مسئولین و فعالان صنعت گردشگری و حوزه های وابسته کشور برگزار نماید.
رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه تهران با اعلام این خبر از استادان، دانشجویان و کلیه فعالان و علاقمندان صنعت گردشگری و حوزه های وابسته در ایران رسما دعوت کرد تا از طریق ارتباط با سایت دانشکده، ایده های تازه، نظرات و پیشنهادات تخصصی و کاربردی خود را در انجام هر چه گسترده و موثرتر این رویداد تخصصی و حرفه ای ارائه نمایند.

گفتنی است که مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری روز چهارشنبه ۵ مهرماه و از ساعت ۱۴ با حضور ریاست محترم دانشگاه تهران و در سالن همایش های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می شود.


نشانی سایت دانشکده گردشگری دانشگاه تهران:
https://tourism.ut.ac.ir/