مهدی حمصیان، برنده مدال طلای سازمان جهانی مالکیت معنوی و اختراعات(ویپا) شد
مهدی حمصیان، برنده مدال طلای سازمان جهانی مالکیت معنوی و اختراعات(ویپا) شد

دانانیوز: موضوع بررسی‌های تیم داوری سازمان جهانی مالکیت معنوی و اختراعات(ویپا) ” سامانه طراحی شده توسط دکتر حمصیان تحت عنوان سامانه هوشمند پیش بینی سرطان پستان بود که با شماره ۹۱۸۳۶ در سازمان مالکیت معنوی ایران در طبقه بندی بین المللی A61l 15/56 به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه رویدادها وهمایش دانانیوز به نقل از واحد اطلاع رسانی گروه دانش بنیان هرمس اصفهان، در رویداد فن‌نما که جمعی از شرکت‌های دانش بنیان و فناور از سراسر کشور در اصفهان به مدت ۳ روز حضور داشتند پس از بررسی‌های تیم داوری سازمان جهانی مالکیت معنوی و اختراعات(ویپا) که متشکل از داوران مالایایی و ترکیه ای و ایرانی بود مهدی حمصیان اتفاق، دارای دکتری هوش مصنوعی و محاسبات نرم از دانشگاه تهران و مدیرعامل گروه دانش بنیان هرمس اصفهان، موفق به کسب مدال طلا این دوره از مسابقات شد.
بر اساس این گزارش، موضوع بررسی‌های تیم داوری سازمان جهانی مالکیت معنوی و اختراعات(ویپا) ” سامانه طراحی شده توسط دکتر حمصیان تحت عنوان سامانه هوشمند پیش بینی سرطان پستان بود که با شماره ۹۱۸۳۶ در سازمان مالکیت معنوی ایران در طبقه بندی بین المللی A61l 15/56 به ثبت رسیده است.
اهدای این مدال به دکتر مهدی حمصیان توسط نماینده سازمان جهانی اختراعات و مالکیت معنوی و با حضور نمایندگان محترم اصفهان در مجلس اقایان دکتر فولادگر و دکتر طغیانی در اصفهان انجام شد.
لازم بذکر است در رویداد هوش مصنوعی ایران که در تاریخ ۸ مهرماه با حضور معاون محترم علم و فناوری ریاست جمهوری آقای دکتر دهقانی فیروزآبادی در محل هتل عباسی اصفهان نیز رو نمایی شد.